لما حلمت بد نيا جديده
لماذا تركت سارة عبد السلام سي بي سي سفرة
كان يا مكان مياده الحناوي بدون موسيقي
لما وضحكة
كان نفسي اهرب من كلاهم
لما بغيب مبغبش
كان ضيق اهه عايزه فازلين اهه
لما تحبو تعيش علا حد
كان ودى نلتقى دويتو عبد الله رشاد ونوال
لما اموت انتوا هتندموا
كان نفسي تبقي احسن مني انا نفسي
كان في واحده اسمها ترررم
كاناغنيه بوسي مسلسل وننسيي اللي